Teslimat & İade
2000 TL üzerindeki 1000'lerce üründe ücretsiz teslimat mevcuttur. Ek bir ücret karşılığında size uygun belirli bir teslimat tarihi ve saati seçin.
Teslimat Seçeneklerine Genel Bakış
Gidero, her gereksinim için ideal nakliye yöntemleri sunar. Yurtiçi Kargo/Standard Kargo ile düşük fiyatlı, Yurtiçi Kargo (yalnızca Türkiye) veya UPS ile daha hızlı nakliye komisyoncusu tarafından özellikle güvenilir ve hızlı teslimat sağlar. Ayrıca isterseniz siparişinizi Mağazamızdan kendiniz de teslim alabilirsiniz. Bu sayfada, mevcut tüm nakliye yöntemlerine genel bir bakış bulacaksınız.
1. Ürünü Sipariş Edin ve Teslimat Yöntemini Belirtin
2. Kısa zamanda Bir Sipariş Onay Mesajı Alacaksınız
3. Siparişinizin Gelmesini Bekleyin
4. Siparişi takip ederek, Siparişinizi Kuryeden Teslim Alın
Küçük Parçalar
Standart teslimat ile 2-4 iş günü içinde sipariş elinizde olsun | |
---|---|
2000 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsiz, sipariş verin: | Ücretsiz |
2000 TL altındaki siparişlerinizi kargo ücretine tabi sipariş verebilirsiniz: | 110 ₺ |
Hafta içi kargolama saat dilimi 09:00 - 17:00 arasındadır. Akşam 5'e kadar sipariş ver. Ertesi gün veya 2 gün içinde teslim alma şansı yakala | 110 ₺ |
Ertesi gün teslimat Haftanın 6 günü ertesi gün teslim alın | |
---|---|
Tüm gün siparişlerde. Akşam 5'e kadar kargoya verilir. | |
Hafta içi saat dilimi 09:00 - 17:00 arasındadır. Akşam 5'e kadar sipariş ver. |
Küçük derken neyi kastediyoruz? Büyük ve ağır ürünler, örnek beyaz eşyalar, standart kargo opsiyonunu kullanmaya izin vermemektedir. Ağır yük kargo firmaları ile teslim edilmektedir, teslimat 7 iş günü ve üzeri bir zaman sürebilmektedir.
Büyük parçalar
Standart teslimat 2-7 iş günü içinde teslim alın | |
---|---|
Büyük parçalar genelde 2000 TL üzeri olduğu için teslimat ücretsizdir. | Ücretsiz |
Ertesi gün teslimat hafta içi verilen siparişlerde geçerlidir | |
---|---|
07:00 - 07:00 saatleri arasında verilen tüm siparişler. 17:00'ye kadar kargoya verilir. | Ücretsiz |
Büyük parçalar. Bulaşık makineleri, çamaşır makineleri, çamaşır kurutma makineleri, buzdolapları, derin dondurucular, fırınlar ve 43 inçten büyük TV'ler gibi büyük ev aletleri.
Ürün Değişimi veya İadesi
Genel Bakış
Geri ödeme ve iade politikamız 14 gün sürer. Satın alma işleminizden bu yana 14 gün geçtiyse, size tam bir geri ödeme veya değişim sunamıyoruz.
İadeye hak kazanabilmeniz için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında olmalıdır.
Bazı mal türleri iade edilmekten muaftır. Kaydı yapılmış yazılımlar, Sanal ürünler, Dijital ürünler, Dijital Lisans gibi ürünler iade edilemez. Ayrıca özel veya hijyenik ürünler, tehlikeli maddeler veya yanıcı sıvılar veya gazlar olan ürünleri de kabul etmiyoruz.
Ek iade edilemeyen öğeler:
- Hediye kartları
- İndirilebilir yazılım ürünleri
- Kaydı yapılmış dijital anahtarlar ve yazılım ürünleri
İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma belgesine ihtiyacımız var.
Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.
Geri ödemeler
İadeniz alınıp incelendikten sonra, iade ettiğiniz ürünü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Geri ödemenizin onaylanıp reddedildiğini de size bildireceğiz.
Onaylanırsanız, geri ödemeniz işleme koyulacak ve belirli bir gün içinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır.
Geç veya Eksik Ödemeler
Henüz geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.
Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ardından bankanızla iletişime geçin. Geri ödeme gönderilmeden önce genellikle biraz işlem süresi vardır.
Tüm bunları yapmanıza rağmen geri ödemenizi henüz almadıysanız lütfen {online@gidero.com.tr} adresinden bizimle iletişime geçin.
Satış öğeleri
Yalnızca normal fiyatlı ürünler iade edilebilir. İndirimli ürünler iade edilemez.
Takaslar
Öğeleri yalnızca kusurlu veya hasarlıysa değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, bize {online@gidero.com.tr} adresinden bir e-posta gönderin ve öğenizi şu adrese gönderin: {G.O.P. Mah. Özer Sokak No: 3/A 59500, Çerkezköy / TEKİRDAĞ}.
Hediyeler
Öğe, satın alındığında hediye olarak işaretlendiyse ve doğrudan size gönderildiyse, iadenizin değeri kadar bir hediye kredisi alırsınız. İade edilen ürün alındığında, size bir hediye sertifikası gönderilecektir.
Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren kişi siparişi size daha sonra vermek üzere kendisine göndermişse, hediyeyi verene geri ödeme göndeririz ve hediyeyi veren kişi iadenizi öğrenir.
Nakliye iadeleri
Ürününüzü iade etmek için ürününüzü şu adrese postalamalısınız: {G.O.P. Mah. Özer Sokak No: 3/A 59500, Çerkezköy / TEKİRDAĞ}.
Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekten siz sorumlu olacaksınız. Nakliye masrafları iade edilmez. Bir geri ödeme alırsanız, iade nakliye maliyeti geri ödemenizden düşülecektir.
Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirdiğiniz ürünün size ulaşma süresi değişiklik gösterebilir.
Daha pahalı ürünleri iade ediyorsanız izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.
Yardıma mı ihtiyacınız var ?
Geri ödemeler ve iadelerle ilgili sorularınız için {online@gidero.com.tr} adresinden bize ulaşın.
Aşağıdaki bileşenlerden en az biri eksikse ürün geri kabul edilmez:
- Tam donanımlı ekipman;
- gidero.com.tr çevrimiçi mağazasında satın alma gerçeğini kanıtlayan bir makbuz veya fatura;
- Garanti belgesi;
- Servis departmanı tarafından hazırlanan kusurun açıklamasını içeren bir eylem.
Ürünlerin parası, yürürlükteki mevzuat tarafından belirlenen şartlar dahilinde iade edilecektir.
Sık Sorulan Sorular
Siparişim henüz ulaşmadı. Nerede?
Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması, faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı, teslimatın yapılacağı bölgeye göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi kargo firmasından alabilir veya kargo takip numaranız ile sorgulama gerçekleştirebilirsiniz.
Resmi tatillerde teslimat yapıyor musunuz?
Resmi tatillerde ve (cumartesi dahil) hafta sonu günlerinde kargo gönderimi yapılmamaktadır.
Kargom hasarlı ne yapmalıyım?
Siparişiniz tarafınıza ulaştığında kargo görevlisinden ürünü teslim almadan önce mutlaka koliyi kontrol ediniz. Kolide her hangi bir ıslaklık, yırtıklık veya eziklik bulunması durumunda ürünü teslim almayıp, kargo yetkilisine tutanak tutturduktan sonra değişim için tarafımıza gönderiniz
Hasar Tespit Tutanağı Hazırlanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler:
• Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat etmeniz önemlidir. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır” gibi bir tutanak, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza sebebiyet verir.
• Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın.
“Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır.
• Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
*Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.
Ertesi gün teslimat tüm siparişlerde mevcut mu?
Hayır büyük parça olarak sınıflandırılan ürünlerde gönderi firması değişiklik göstere bilir, Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.
Teslimatı imzalamak için orada olmam gerekiyor mu?
Hayır, adresinizde bulunan farklı bir kişiye haberiniz dahilinde TC kimlik numarası ve imza karşılığında teslimat yapılabilir